11 de maig, 2015

PER MOLTS ANYS, OLGA XIRINACS!

Per molts anys, Olga Xirinacs, escriptora tant de temps admirada, i ara ja,  molt estimada.

Quan vaig descobrir el teu blog, t'anava llegint a poc a poc, com a mi m'agrada llegir i assaboria cadascuna de les teves paraules.

Ha passat temps, alguns blogs ja ni existeixen, però tu et mantens ferma i amb el cap ben alt, tal com ha de ser. Gràcies per ser-hi! Et necessitem!!

Avui vull recordar un post que em va enamorar - gairebé tots ho han fet i encara ho fan- però en aquell moment, quan el vaig llegir, em vaig prometre a mi mateixa que un dia prendria un cafè real amb tu. I el desig es va complir! Cafè que, tu ho saps, no serà l'últim!

Aquest és el post de la lluna i del cafè i de l'entrada de l'hivern i d'unes paraules entranyables, que et fan tan especial.

LLUNA D'AVUI

Moltes, moltes i moltes felicitats!



Imatge treta d'aquest enllaç 

5 comentaris:

xavier pujol ha dit...

La lluna d'avui fa bona cara.
Ens afegim a l'homenatge a l'Olga.

Oliva ha dit...

ES TAN BONA,ES TERAPEUTICA.
TOT LO SEU OMPLE EL RECO DELS SOMMINIS.

M. Roser ha dit...

De dia un camp de roselles i ala nit una lluna blava que enamori...Encantada de compartir homenatge a l'Olga...
Petonets a les dues.

...iescaig ha dit...

una celebració de literatura i amistat, així, tot junt i en la mateixa persona
.

Teresa Duch ha dit...

Montse, bonica la lluna de l'Olga i bonic el teu post.
Segur que el teu llibre serà bonic així. M'ha arribat avui. Una abraçada.