17 de novembre, 2005

Si Malthus levantara la cabeza...

Quan vaig fer primer de carrera - Cantamañana ho pot corroborar, que va estudiar amb mi, que ens passavem apunts i tot això- a "Geografia Humana" ens van parlar de Malthus.

Cuando cursé primero de carrera - Cantamañanas lo puede corroborar, que estudió conmigo, que nos pasábamos los apuntes y esas cosas - en "Geografía Humana" nos hablaron de Malthus.

La teoria econòmica d'aquest deixeble d'Adam Smith em va impactar molt. Es deia que exagerava.

La teoría económica de este discípulo de Adam Smith me impactó mucho. Se decía que era un exagerado y tal.

Se burlaban, de esa teoría... pero cada vez que veo lo que pasa, ya no en el mundo sino sólo en mi tierra... recuerdo cómo quedó mi estado de ánimo el día en que el profe habló de ello y me produjo aquel impacto malthusiano. Salió en el examen. ¡Eh, que no es broma!

Es feia molta burla de la seva teoria... però cada vegada que veig el que passa, ja no pel món sinó solament a la meva terra... em recordo de com va quedar el meu estat d'ànim, el dia en què el profe en va parlar i em va produir aquell impacte malthusià . Va sortir a l'examen. Ep! que no és broma.

http://www.geocities.com/WallStreet/Floor/9680/malthus.htm?200517

1 comentari:

Vico ha dit...

Amiguis, blogger es como más serio definitivamente. Eso se me antoja. O capaz, andamos en busqueda de cambios no?
De teorías económicas prefiero no hablar.
Mejor sigo leyendo The Best of LA jajjaja kissess