20 de febrer, 2006

Ese almendro en flor...Aquest ametller florit...

"Reza una pequeña oración"... está sonando en la radio, en medio de noticias de política, afanes de poder, elecciones próximas, torturas y demás lindezas y de anuncios de coches y de actimel (compre, compre, compre, estrésese primero y tómese algo para el tránsito intestinal después, para compensar)... "Reza una pequeña oración"... ¿Recordáis cuando las cosas están mal de verdad, lo que se dice siempre en las películas? ¿No? pues os lo recuerdo yo: - "¿Sabéis rezar?-
Os dejo un link de un artículo muy interesante en La Vanguardia digital.
Afortunadamente hay un almendro florido bajo mi ventana.
"Reza una pequeña oración"... està sonant a la ràdio, enmig de notícies de política, afany de poder, eleccions properes, tortures i altres facècies i d'anuncis de cotxes i d'actimel (compri,compri,compri, estressi's i per compensar, prengui qualsevol coseta per al trànsit intestinal)... "Reza una pequeña oración"... Recordeu, a les pel·lícules, quan les coses van malament, el que diuen? No? Doncs ja us ho recordaré jo: -"Saps resar?" Aquí a dalt us he deixat un link d'un article de La Vanguàrdia que m'ha semblat força interessant.
Però hi ha un ametller florit a sota casa... afortunadament.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

... no ets encara el millor temps, però en tens tota l'alegria (Joan Maragall).

Referit a la ira, és un pecat temible, l'altre dia, quan anava a la manifestació, a l'autobús, es va engegar una discussió a dues bandes perquè hi havia algú que volia baixar i el pobre conductor no podia parar fora de la parada. La gent fa por, a vegades.

Albert ha dit...

L'article de La Vnaguardia que has posat està molt bé. Només hi ha un detall molt petit que discrepo: dir que les torres bessones va patir un atac terrorista em sembla innecessari perquè no hi ha cap atac, no cap guerra que no sigui terrorista. Les bombes que van caure a Barcelona durant la Guerra Civil també eren terroristes, pèr tant, podríem oblidar molt bé el mot. Ai la ira! què puc dir si és arreu també? No em considero especial, però jo rarament uso el claxon i trobo que usar-lo per renyar és absurd, ínhumà i antiecològic. Per cert, la cita del Coran m'ha recordat una cosa meva a la mili. Un company em va fotre una hòstia, jo, instintivament, m'anava a tornar, però no vaig fer-ho, alguns em van felicitar per aquesta mena de valentia

Anònim ha dit...

La foto de adalt de tot es L'ESCALA NO? :O

Montse ha dit...

No, company o companya anònim, és Tossa de Mar!
benvingut/da al meu blog!