14 d’agost, 2007

Sembla mentida, però és veritat- Parece mentira, pero es verdad


Doncs si, sóc jo, again! que sóc a Saint Mammés (res a veure amb l'estadi de futbol)... un poble preciós a la vora del Sena. I mira.. que hi ha wi-fi (ho he descobert mig de casualitat) i m'he dedicat a posar la web al dia, encara que ho havia fet dissabte passat. Així que ja sabeu, podeu veure notícies fresquetes del dia (no gran cosa, perquè en dos dies tampoc és que hi hagi gaire coses a dir). Els paisatges que ens anirem trobant de tornada sembla que encara seran més preciosos que a l'anada, així que ja us podeu imaginar que estem encantats! I a més a més, de moment (toquem fusta) NO PLOU!!!!

Pues si, soy yo, again. Estoy en Saint Mammés (nada que ver con el estadio de fútbol)... un pueblo precioso a la orilla del Sena, y mira, que hay wi-fi (lo he descubierto por casualidad) y me he dedicado a poner la web al día, aunque no hay gran cosa porque en dos días tampoco pasan tantas cosas, claro. Los paisajes que nos encontramos y que nos vamos a seguir encontrando a la vuelta, prometen ser más bonitos que los que nos encontramos a la ida, así pues, estamos encantados. Y encima (toquemos madera por si acaso) NO LLUEVE!!!


foto: Cisnes en el Sena

Ya que estamos... y sin que sirva de precedente... más que nada porque no sé cuando podré ver vuestras respuestas: ¿Alguno de vosotros ha leído algo de Jaime Bailey? Yo es que hace un par de semanas terminé un libro suyo y... bueno... en fin.... quisiera opiniones. ¿Me estaré volviendo (más) rara?... ejem...

Por cierto (al César lo que es del César, seamos justos). En la web (o aquí, que ya no lo recuerdo) dije que en París era muy difícil encontrar literatura española. Me equivocaba. Yo había ido a FNAC y allí SÓLO había una estantería con libros españoles y sudamericanos (unos 40 libros diferentes, conté)... pero el otro día estuvimos en la librería Gibert Jeune, en la plaza Saint Michel y había muchísimos más (por suerte).

Si n'hi havia algun de català... jo no el vaig veure!!!!!! però ja sabem, oi? allò que de Barcelona només ens diuen "Olimpic games" i para de comptar. I de Catalunya només solen conèixer la Costa Brava (Lloret, Blanes, "Calela"...) bé, ja és alguna cosa!
...

14 comentaris:

gatot ha dit...

Eps arare, ja saps que vaig amb uns horaris d'esclau i a la feina només puc connectar d'estranquis i a estones... miraré de posar-me al dia de les novetats a les properes 48 hores!

I si, jo vaig llegir "un" llibre de'n Bailey, l'he de buscar per dir-te quin (no tinc temps, no tinc temps -semblo el conill d'alícia enlloc del gat de shezshire....), però em ve deixar el regust d'un "producte" de moda quan tocava quedar bé amb els gays. Ho sento, però és el que em va semblar. Mediocre. Et diré quin era, eh? però és que vaig fer un reset!!!!

petons i llepades de festa major!

Montse ha dit...

T'ho diré: el llibre que jo vaig llegir es diu "No se lo digas a nadie". Me'l vaig comprar a París perquè em sonava l'autor (va ser el segon l'any que la Janer va guanyar el Planeta). Francament, em va semblar mala literatura de la bona. No sé si m'entens. No parlo del tema (jo també escric coses, sobre l'homosexualitat, vull dir que no vaig per aquí) però l'estil, en fi... si això és "una promesa de la literatura actual sudamericana", que baje Dios y lo vea, que diuen. Sóc massa exigent.... potser!

Bon dia, gatot, llepadetes i petonets i gràcies pel comentari. Surto "rauda i veloç", anem a "fer rescloses".

bellosoli ha dit...

així que ja tornes a ser a terres franceses! bon voyage!!!

Deric ha dit...

Quin viatjot que t'estas fent!
Jo vaig llegir "No se lo digas a nadie" i vaig pensar que era com aquella gent que diu coses que no pensa només perquè queda de modernillo. D'en Baily hi ha un altre llibre posterior que em va agradar molt més però ara no recordo el títol.

Waipu Carolina ha dit...

Arare, que rico ese viaje y cuantas experiencias y lugares bellos. Que seas feliz.
un abrazo desde Tarragona

MIB ha dit...

Uh!! Jaime Baily como promesa de literatura sudamericana!??!!? Antes me muero!!!! de verdad!!!
Es un joven y polémico periodista peruano que aprovechó su momento (y amistad con la familia Vargas Llosa) para publicar varios escritos, no sé si me animo a llamarlos novelas....
Como periodista es audaz si se quiere decir.... es un tipo que va de frente (en muchas ocasiones, no creo que en todas) y por lo tanto, va al choque...
No me atrae para nada su "literatura"... igual me pierdo un gran talento.... pero prefiero leer otros autores...

Bueno Arare! un beso grande!

Trenzas ha dit...

Jo sì que t´entenc ;)
Mala literatura de la buena, o sea, de la que viene bien encuadernada y no queda mal de adorno o así.
Tengo su "Los amigos que perdí" parado en la página 67, desde hace más o menos, dos años. No puedo con él. Lo he empezado al derecho y al revés, por el centro y saltándome páginas. Hasta la cabra colaboró. I nastis de nastis...!
Y si ésto es la nueva literatura, como tú dices, yo me vuelvo a la antigua como un cohete :DDD
En fin, no sé, perdonad si hiero susceptibilidades, pero es que no puedo, honradamente, decir otra cosa.
Petonets, reina mora, i disfruta tant com puguis.

Anònim ha dit...

Que gaudeixis molt d'aquest viatge tant merescut, cuidat!!

Abraçades!!!!!

PD: T'he llegit en silencia desde fa molt i mai t'havia comentat...es que sóc una mica vergonyosa :-O

Joana ha dit...

Una foto molt bonica!
Una abraçada!!!Espero que estiguis més fresqueta que aquí fa molta xafogor! ;9

Waipulectura ha dit...

Holaaaaaaaaaaa!

¿Ya votaste en waipulectura?


Un petó i feliç dia!

Unknown ha dit...

Curiós Arare... Aquest estiu he estat també a Sant Mamès... als Pirineus.... ben allunyat del teu Saint Mammes... però alhora ben proper pel substrat cultural.

Elena Casero ha dit...

Llego a tiempo de despellejar a Bailey.

No. no lo he leído porque lo que he hojeado de él no me ha parecido interesante.

Montsetaaaaaaa .... que ja estàs tornant ¡¡¡

T'en recordes de quan estaveu preparant el viatge?

Una abraçada

Ángela ha dit...

Esto se avisa, Arare, maja, para haber preparado el petate y haberme hecho a la mar con vosotros.
Pasadlo molt bè y contarnos a la vuelta.
Besitos marineros.

Montse ha dit...

Gracies a totes i a tots;

Gracias a todas y a todos.