30 de gener, 2008

Què faig, eh? eh? eh?


Resulta que si voto a Zapatero em tornaran 400 dels euros que m'han roba... que m'han mang... que m'han pr... que vaig pagar bitllo bitllo a la darrera declaració de l'IRPF, o de la renda o del patrimoni o de nosequè.

Jo em pregunto: si sobraven i no calia, per què me'ls van rob... prend...mang...per què els vaig haver de pagar? i si no sobraven, per què, en comptes de tenir cura que la sanitat, l'educació, els transports, etc,etc, vagin bé perquè jo no em senti estafada, ara me'ls volen donar perquè me'ls gasti en un parell de modelets de rebaixes o fent l' aperitiu al Bulli? No ho entenc!
Resulta que si voto Rajoy, em rebaixaran els impostos i reformaran l'impost de successions.
Si el poden reformar, per què no ho fan? I si no poden, per què diuen que ho faran? Si podien abaixar els impostos, per què no ho feien?

Què pretenen? Que estiguem contentets o que continuem gastant per contribuir, d'aquesta manera, a que la societat cada dia sigui més consumista?
Algun partit s'ha plantejat repartir entrades gratis per anar al cine, ara que sembla que els internautes ,tan dolentots que anirem tots a l'infern, estem enfonsant la indústria cinematogràfica?
O potser repartir xecs de combustible per tal que els delinqüents que anem amb un 4x4 no ens sentim tan miserables?
Hi ha alguns polítics que vendrien a sa mare per un vot! Colla d'impresentables!!!

Atenció, però! Sé de bona tinta que encara n'hi ha alguns que continuen anant de bona fe. I ho haig de dir, perquè els que em coneixeu sabeu que mai he ficat tothom al mateix sac, perquè sempre hi ha honroses excepcions.

Imatge:http://www.bfotos.com/albums/finanzas/rajoy-zapatero.jpg

6 comentaris:

Deric ha dit...

jo l'únic que sé és que aquest gener, enlloc d'apujar-me el sou, me l'han baixat! Snif!!!

Montse ha dit...

si yo te contara...

Albert ha dit...

Docns jo cobro, en net, 20 euros menys cada mes que l'any passat. M'encanta...

Júlia ha dit...

Fa poc escoltava un comentarista sobre el fet que les campanyes cada vegada ofereixen directament o indirectament, diners als votants, normalment són una mena d'almoines, tampoc no poden prometre massa. Les grans idees sembla que ha desaparegut del mapa electoral. És allò de 'us farem un pont, us farem un riu' que explicaven 'mis mayores'.

Montse ha dit...

Júlia, mis mayores també m'ho explicaven. Us farem un pont! i tothom ¡Bieeeeeeeeeeeeeeen! i va un i diu "Però si no tenim riu" i va el candidat i diu "Doncs llavors també us farem un riu!!!"... en fi... si, almoina és just la paraula. Si en votem un, ens donaran almoina. Si votem l'altre, ens donaran cupons per a l'aspiradora.

Viure per veure (o era per beure?)

Montse ha dit...

Quina sort, Albert! quin xollo! Com t'ho has fet? tranquil, que te'ls tornaran (si els votes, és clar) però potser després te'ls tornaran a prendre per una altra banda, ep!

deumeu, que en són, d'hipòcrites, per un vot! ja t'ho dic, per un vot, vendrien a sa mare, mentirien a qui fos i... val més no saber què més farien!