01 de març, 2008

Va de cine


Vaig anar a veure Irina Palm. Me l'havien recomanat i fins ara no n'havia tingut ocasió. És una pena però al meu poble no la faran mai, perquè al meu poble només hi ha uns cinemes Lauren i allà només fan "cine comercial". No dic que no estigui bé, el cine comercial. Hi ha de tot, com tots sabem, i de tant en tant se'n salva alguna, de pel·lícula. però pel·lícules com "Irina Palm" no en fan mai, no em pregunteu per què. Jo la vaig veure en VOS, com en els millors temps de l'art i assaig, i això va ser un valor afegit. Només puc dir que l'actuació de Marianne Faithfull em va fascinar i que el guió és totalment original. I que és una pel·lícula que, segons des del punt de vista que hagués estat feta, podria haver estat xarona i de mal gust i que, en canvi, desperta simpatia i complicitat. Us la recomano vivament. Ja em direu què.



Fui a ver Irina Palm. me la habían recomendado y hasta ahora no había podido. Es una pena, pero en mi pueblo no hacen películas de este tipo, sólo hay una multisala de Lauren films, con lo cual, sólo vemos cine comercial. no digo que "todo" el cine comercial esté mal, pero en general todos sabemos que deja bastante que desear, por eso es una lástima que no proyecten nunca películas del estilo de "irina Palm". La vi en versión original subtitulada, y eso fue un valor añadido, como en los mejores tiempos del cine de arte y ensayo. Sólo puedo decir que la actuación de Marianne Faithfull me fascinó y que está hecha desde un punto de vista que no la hace ni chabacana ni vulgar ni de mal gusto, como corría el peligro de ser, dependiendo del enfoque. Tal como está rodada, despierta simpatía y complicidad, por lo menos a mi. Os la recomiendo vivamente. Ya me diréis.

2 comentaris:

rhanya2 ha dit...

Em va encantar... encantar!!

Joana ha dit...

Prefereixo les pelis no comercials en VO. A Girona tenim el Truffaut i per sort hi vaig sovint. Aquest no l'he vist. Me l'apunto. Gràcies Arare!