13 de maig, 2008

Frivolidades varias

La nobleza se rebela ante los medios de comunicación que, presuntamente, hacen su trabajo.

Al Sr. Rajoy le están dejando solo ante el peligro. ¡Vaya panda de traidores! y eso que el Sr. Rajoy nunca ha contado con mis simpatías. Pero vamos... entre compañeros... no sé yo. Aparte, siempre pensé que al Sr. Zapatero se le estaba haciendo la vida imposible por parte de los "compañeros" de Mariano. ¿Le estaban haciendo bullyng? ¿Le están haciendo bullyng ahora mismo a Mariano? Me lo expliquen. ¿Pero esto qué es? ¿Es política de patio de colegio?

Sorprende que la Comunidad Internacional, la ONU o lo que haga falta no sea más contundente ante lo que está ocurriendo en Birmania. ¿Por qué será? ¿Qué temen? ¿Qué nos pasa, a todos? ¿Estamos (más) locos?

Hoy zarpará un barco lleno de agua para Barcelona. Polémica servida. Mientas, los medios de comunicación, rodean el evento. Ya que no pueden rodear a Telma Ortiz...

¡Santo cielo, qué mal está el mundo!

Me voy a la pelu. Hice esta pregunta hace unos años, a mis amigos internautas, un día en que no tenía nada que decir. Lo dije bromeando y surgió un verdadero referéndum al respecto (jejeje), así que ahora lo planteo aquí.

Estoooooooo... ¿Me hago rastas, trencitas de colores o me rapo?




25 comentaris:

Rita ha dit...

Fes-te el que et faci sentir més bé a tu mateixa. Segur que estàs guapa de totes maneres! :) A mi m'agrada com més natural millor el cabell, bé i tot...
Bona setmana bonica!

(PS Ja veus que de la resta no en dic res, però és que "el mundo está loco, loco, loco...")

Montse ha dit...

hehehe, Rita, s'hauria vist mai, una avia amb trenetes de colors mode Lucrecia? em fa l'efecte que si em presento així a casa em foten fora amb la mirada, hehehehhe!

Segurament farem un talladet moderadet i tira que te vas!

Sobre la resta... bufffffffffffff, veritat?

Joseph Cartaphilus ha dit...

siempre pipi

quién es Mariano, quien es ZP, donde queda Birmania

dichosos náufragos analfabetos

Gatot_X ha dit...

mmm... parlaves del cap, arare? :P

petons i llepades depilades!

Anònim ha dit...

Hazte lo mismo que llevabas cuando te conocí, que te encontré muy guapa.
Yo ya sabes que voy muy "a mi aire"
Un beso.

Esther ha dit...

És igual, et facis el que et facis estaràs guapa!!! Petonets i ja ens contaràs si al final portes rastes o t'has rapat!

Anònim ha dit...

Jo que anava a votar per le s trenetes i resulta que n o les trobes apropiade s per una àvia! Llàstima! Petonets.

Albert ha dit...

Jo voto per les trenes (i al net o fill que no li agradai...). De totes maneres, fes el que vulguis, però rapar-te, no! (és fàcil endevinar perquè).

el paseante ha dit...

Jo et veig més de "trencitas" eh? M'ha agradat la imatge de la Pipi Langstrum (no sé si ho escric bé), tota alegre. I et vull imaginar així.

Montse ha dit...

Joseph Cartaphilus, estamos nostálgicos, ¿eh? ;)

¿No sabe usted quienes son esos personajes? ¡Ni falta que le hace para ser feliz, hombre!

Gracias por la visita. Y apúntese un libro: "La elegancia del erizo". Muriel Barbery (Seix Barral- biblioteca Formentor).

¡Siendo como es, le encantará! Besos.

Montse ha dit...

Gatot, efectivament, parlava del cap, hehehe... pillín, que ja ens comencem a conèixer, encara que no ens coneguem! ;)

Petó amb els llavis de la cara. :P

Montse ha dit...

Glorieta, ¿y qué llevaba? seguramente una coleta... nanana, eso ya está muy visto (alea jacta est, ahora, para saber lo que he hecho tendrás que ir a verme, jejeje)

;)***

Montse ha dit...

Esther, les rastes m'agraden, igual que els piercings, però arriba una edat en què una ha de posar seny o no se la creuria ningú, aixxxxx, quina duresa de vida, oi? :D (i a mi ja fa temps que l'edat del seny em sobrepassa)

Montse ha dit...

Carme, les trobo apropiades per qualsevol persona que s'hi senti a gust!!! no fotem... només deia que jo no m'hi veia, amb trenetes als .................... anys!

:)********

Montse ha dit...

Albert, per què no? (ara m'has deixat intrigadíssima!)

però no, rapar-se del tot és un acte molt contundent: massa. I els "Balança" diuen que som mesurats. Diuen! (les males llengües)

Petó primulenc.

Em sembla que tu i jo estem inventant adjectius nous!

Montse ha dit...

Senyor Passejador, de veritat se m'imagina model Pippi Langstrum? :D (m'encanta la idea, hehehe)

bé, per saber-ho, hauria de venir a veure'm!!! que la foto ja és del mes passat, ahhhhhhhh!

Petons trenats amb llanes de colors!

Barbollaire ha dit...

Bon dia, nina.
Arribo tard per la votació.
Però estic convençut que t'hauràs fet un pentinat tipus "Arare", que segur et prova d'allò més X¬DDD.

Petonets saladets i amb sol :¬)**

Pedra Lletraferida ha dit...

No tinc el plaer de conèixer-la, Milady, però aixins mirant la afoto que hi té penjada al seu blog, estic d'acord amb vostè (encara que arribo tard, com sempre): retalladeta mínima, i ben pentinada. O dit d'una altra manera: allò que més li agradi de fer-se, ab el que més s'hi senti a gust. Petons. Tornaré aviat, no s'amoïni!.

Deric ha dit...

T'has fet trenetes de colors com la Lucrecia????
AMb la de coses interessants que dius al post i només ens fixem amb com portaras els cabells!

Montse ha dit...

barbollaire, ara qui vulgui saber com està l'Arare, que vagi a veure-la ;)

T'has fixat, quina de totes les coses que dic és la més important? hehehehe...

Montse ha dit...

Senyor Pedra, no m'amoïno, estic seguríssima que tornarà (algun dia)

Un petonet!

Montse ha dit...

Deric, tu m'hi veus? ;D

(jo si, però no m'atrevuuu)

petonets, guapo!

Joana ha dit...

Vaaa fes-te unes rastes...llargues!
Segur que estàs "estupenda" ambb trenes o rastes o a lo garçon!
Bona resta de setmana, Arare!

el paseante ha dit...

Doncs sí, et veig molt Pipi :-)

Montse ha dit...

Joana, Passejador... alea jacta est! quan tingui una foto ja la penjaré, que encara no me n'he fet cap. Això si: guapa no ho sé, però còmodaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! guaaaaaaau, quina lliberació!!!

:D

petonets a tots dos