31 de juliol, 2008

Taca-taca-que-taca y taca, ¿qué culpa tiene la estaca? taca...

Juliol, 2008. Gibraltar. (Quina ciutat més lletja, Déus de l'Univers)

- Tiruliruliru!!!(intenteu fer la música de "Passion". Els meus amics de #stella saben quina és)

- Ei, Jordi, què hi ha?

-Mare, ara mateix a l'hospital tenim una "cosa" que us aniria molt bé.

- Ai!

- No diguis "Ai!". És una gosseta tamany petit, model "No-t'hi-fixis" però que sembla un creuament entre una mena de "Bodeguero andaluz", l'Snoopy i un gos caçador. (En Jordi m'ho va explicar bé. Jo vaig entendre això que dic. Són amores distintos, diferents maneres d'entendre les coses).

- O sigui: una merdufla.

- Com ets! És una gosseta que algú sense escrúpols va abandonar lligada. La persona que l'ha trobat me l'ha portat ensangrentada, a punt de degollar-se ella mateixa a base d'estirar la corretja per poder-se escapar. Si la voleu, us la proporcionaré curada, desparassitada, i noseque nosequantos...

- La vull!

-Però què dius, desgraciada! Ara que fa anys que els nois són grans, ara que fa anys que no tenim gossos, no recordes haver de treure tres vegades al dia el Truc i quan es va fer vell, pobret, que no s'aguantava els pets, que blablablabalbbbbbbbbbbbbbbbbbla...

- No t'escolto! No t'escolto! No t'escolto, Capità! Jordi... la vull, la volem!

- Us envio una foto per internet...

- Internet funciona per la part dels... no funciona bé. Millor foto al telèfon. Vaaaaaaaaaaaal, per internet. Anirem a les oficines a veure-la.

Estepona, al cap de dos dies. Juliol 2008. Nou del matí. Acaben d'obrir les oficines.

- A veure...

- A veure... ostres, quina lentitud, aquesta línia

- Paciència. ¿Oye, esto no va?

- ¡Si que funsiona, malahe, que estuvo el informático asher mijmo! Un poco de pasiensia!

- Ja s'obre, ja s'obre! ves a gmail, si, ara, la contrassenya, a veureeee...

Sant google --> Gmail--> Correu personal--> La gossa.

Tots tres (Capità del Blauet, Capità del Taka i Arare):

- Ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Porca misèria.... ja tenim gos! una feinada, un rollo, un...

- que bonica!

- que lletjaaaaaaaaaaaa, però que bonica!

- és molt maaaaca, no diguis aixòoooooooo, com es dirà?

- Pruna? Proa? Popa? Giga? Maribel? Joia?

- Joia? - mania amb aquest nom, noia!- no siguis carrinclona

- hmmmmmmmmm... té una taca al llom... encara que amb l'arnés no se li veu...

- De taques en té moltes!

- Sembla l'Snoopy.

- Halaaaaaaaa, si és gossa!

- Tacada? Tacada? NOOOOOOOO! TACA! perquè els del Taka no han parat de tocar-nos allò que no sona amb el "cuento" de que ens quedem la gossa dels coll...

- Ssssssssshhhhhhhhhht!

- Taca!

Et voilà: La Taca, la nova companya del Xat (que encara no ho sap i que ja li ha fotut un parell de bufades. Ja s'acostumarà...)

Et voilà, els Srs. Blauet, amb una nova modalitat de bèstia, que - ella no ho sap- haurà d'aprendre a navegar, ¡por éstas! (i ara jureu en arameu o al més pur estil gitano, un petó al polze i a l'índex en forma de creu i escopiu al terra)

On vera, que diuen els francesos...

Ah! Sóc aquí (a Blanes) però dissabte tornem a marxar. Que com? buf buf buf... com que a Clic Air no volen gossos... (així revent... ai, perdó) no volen gossos, doncs ens ho hem muntat d'una altra manera: un dels nostres fills i la nòvia venen a passar una setmana al Blauet (quin xollo, vacances pagades) i "baixarem" (què passa, que no anem cap al sud?) cap a Estepona, tots quatre i el gos (perdó, la gossa). Misèries de la vida, què voleu?

P.d.- Quin descerebrat va ser capaç de deixar aquesta "cosa tan lletja" però tan entranyable, que a més a més és un ésser viu! lligada en un arbre i marxar corrents perquè no el seguís? buf buf buf... no m'ho p uc ni imaginar!

La Taca té un any (dia més-dia menys) i està aprenent a viure amb nosaltres (pobreta, hehehe)





p.d.2.- les taques no s'aprecien a la foto, però en té moltes!!!!

18 comentaris:

Little J. ha dit...

S'acostumarà molt ràpid, és fàcil :)
Me pido hora, no serà tant complicat com amb el dni, oi? ^^'

Ptons!!^^*

Montse ha dit...

Jessica, ai quin riure (per no plorar)... avui he anat allà on vas treballar a l'hivern (a veure't) i m'han dit "NO, només va treballar a l'hivern... no estarà a (i han dit el nom d'una botiga igual igual però tres portes més cap amunt)... he quedat com una tonta i he entrat - decididíssima- al cap de tres portes més amunt.
- Que hi ha la Jessica?
- Quina Jessica?
- La Jessica G.
- Qui és, aquesta?
-Aix, perdonin, potser m'he equivocat...

A ON EM VAS DIR QUE ANAVES, el dia que et vaig veure amb la moto? eh? eh? eh? hi anaves "a comprar"? Jo vaig entendre que a treballar, arggg... no es pot ser vell a cap preu, dec tenir les orelles a Cal Ferrer...

nena, ens queda demà. Què et sembla trucar-nos aquesta nit per quedar demà al matí fer un cafetó? prometo anar amb la gossa, per tant, hauria de ser "a fora". Tu diràs.

Rita ha dit...

Quina història més bonica! M'has ben entendrit, noia...
Felicitats per ser com ets i per tenir al costat una persona que et dona tan suport. Segur que t'ho mereixes, però ets molt afortunada!

Rita ha dit...

Ah... I a la Taca li ha tocat la grossa amb vosaltres!

Montse ha dit...

Sóc molt afortunada, Rita, tu ho has dit. Però el capità també ho és, ep! ;)

Pobre Xat, té un atac de gelosia, de moment... però s'acostumarà. I pobra Taca, que no sap la que li espera, ai!

D'això...de moment no he parlat de les pateres, dels cayucos de... em sembla que valdrà més que no en parli...

Un petó, Rita guapa.

gatot ha dit...

eisss que jo també puc posar aquests ullets, eh?....

si, ja sé... en Xat pot acceptar una gossa però no un altre gat... val, val... m'ho creiu

però m'aniria bé una adopció, eh?

i... què t'ha passat en aquest viatge?¿?¿?¿?¿?¿?¿

cllons....... de gibraltar a blanes.... més rossa que mai... mes desitjable que mai.... el kpi ha fet miracles?¿?¿?¿

petons i llepades als morros a tu i a ell!!!

Montse ha dit...

ui,ui,ui, adoptar un altre Gatot ara seria suïcida, hehehe...

un petó als morros també per tu, au (el capi no diu res, només mou el cap com dient "buf,buf,buf, com una cabra")

;)***

gatot ha dit...

la meva solidaritat emocional amb el kpi..... - t'entenc, eh? nen?- i el meu gustet amb els teus morros virtuals...

catxis là..... va, que això no són banyes ni són rè....
:)

Anònim ha dit...

Ohhhh...! Però qui diu que és lletja¿¿¿???
Quina joieta de gossa! Quina carona! Quins ulls! Si és tendreeeeta tendreeeeta! Uishhhhhhh!
Que bé que us l'hagueu quedat!

marta ha dit...

I saltant saltant, no se bén bé com, he arribat aquí, i després de llegir-te durant mitja hora seguida i no poder parar de riure he cregut adient passar a saludar, dir HOLA i felicitats, un blog fantàstic!!

Montse ha dit...

Gatooooooooooot! qui parla de banyes???????
això és amor! :D

apa, me'n vaig a fer les mil i una coses que encara he de fer, uixxxxx, no sé per on començar!

marrameu!

Montse ha dit...

eiiiiiiii Monalitza!!
Ja tinc l'estudi ple de kleenex mossegats, ja hi ha deixat "la marca" (s'hi va fer un pipí que ni l'Ebre en temps de bonança) maremeva, senyor, qui ens deu haver manat quedar-nos-la?
però és encisadora!!!!

petonets, maquíssima.

Montse ha dit...

Hola m!
Benvinguda al meu bloc, espero anar-te veient sovint. Jo també t'aniré a visitar. Petonets!!

Anònim ha dit...

Capità, Arare i Taca, amb el blauet a... Itaca?
Petons, em conformo a las galta, que aquests morros estan molt cotitzats. Felicitats als tres, però especialment la Taca, a qui ara estimaran de debó.

Montse ha dit...

Manel, que jo tinc molt de morro, així que no et preocupis i aTACA!
:)

un dia d'aquests ens expliques com ha anat per Perú, eh? volem anecdotari complert.

Entenent per anecdotari una colla d'anècdotes, no pas un ànec ben dotat. Tu ja m'entens.

Petó als morros, que no de morros.

Anònim ha dit...

què contenta estàs, arare!

i què tremenda que ets :)

la taca és molt guapeta

una abraçada, rubiales!

el paseante ha dit...

Ets una persona dolenta, Arare (perdona que t'ho digui). Només vols la Taca perquè el pobre Capità tingui l'obligació de treure-la 4-5 vegades al dia, perquè s'ocupi de la seva alimentació, de portar-la a cal veterinari, de plegar les seves cacones... Ets un bitxo.

Ara en sèrio, felicitats per la gosseta. Li ha tocat la rifa amb gent com vosaltres. Disfrurà.

el paseante ha dit...

Disfrutarà (sorry).