05 de juliol, 2008

Un pastelito de cemento

Un dels meus regals de reis va ser el llibre del Boris Izaguirre, el finalista del Planeta. Vaig fer cara de pomes agres i vaig dir un "gràcies" a seques. El llibre va quedar a la prestatgeria i me l'he endut a passar les vacances amb nosaltres, com a condescendència. Ahir vaig acabar "Leche materna" i vaig començar amb "Villa Diamante". De moment estic amb ell. Ja us diré el què. De savis deu ser rectificar, encara, oi que si? diuen que aquest personatge a qui jo no puc veure, és un tipus intel·ligent (potser per guanyar diners...) en fi, que ed moment he de callar perquè he començat i he continuat. Ehem...

Som a Benalmàdena. Us podria definir com trobo aquesta "cosa": com una gran mona de Pasqua. Cal que doni més explicacions? ah! millor... aquí és un dels llocs on venia la jet set divine, no? Gunilla & Co... doncs vaja decadència i olé...

Val a dir que vam tenir la sort que ens van donar uns amarres al final de tot del port, perquè si ens els haguéssin donat al mig del meollo no hauríem dormit en tota la nit. Molt pitjor que Sant Antoni d'Eivissa als anys 70's, per entendre'ns. No voldria dir que Lloret de Mar perquè m'estimo Lloret de Mar, però ja m'enteneu (suposo). Vam sopar pejjjcaíto frito i cerveseta frejjjca (uauuuuuuuu, estic recuperant quilets - em faltaven, em faltaven!)

Ara sortirem cap a Estepona. ja us diré el què. Tinc la web abandonada i és que com que el capità no està per la labor i jo trobo molt més còmode el blog... en fi, que aquí hi ha molta més informació. I de fotos n'anem penjant a l'àlbum de picassa que teniu a la dreta del blog, així que...

És dissabte i "sereno".

8 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

si us ve de pas aneu a sopar a la Carihuela, es A LA VORA DE BEÁLMÁDENA, PERO SI SOU A ESTEPONA JA US HO HEU PASSAT.

Борис Савинков ha dit...

Coi, jo només he vist una vegada el tal Izaguirre per la tele i vaig pensar que era dissenyador de moda...

Anònim ha dit...

Tot un luxe les vostres vacances!!! I tot un luxe per a nosaltres que anem seguint la vostra ruta.
Un petó i que continuï bé el viatge.

zel ha dit...

Aquí et saludo, o marinera del meu cor, però amb el teu permís vaig a veure fotos...jejeje...Petonets!

Montse ha dit...

Francesc, encara som a Benalmádena i no tenim cotxe, preguntarem si això que dius queda gaire lluny del port. Gràcies per la recomanació. petonets de diumenge.

Montse ha dit...

Jaume, segurament que el Boris podria ser el que volgués,també dissenyador de moda.Per a guanyar diners, al menys, sembla que serveix! la veritat és que mai més no m'atreviré a prejutjar de ningú- per més que no m'agradi com a persona- sobre la seva lteratura. Amb l'Etxevarria em passa igual, no l'aguanto però m'agrada com escriu...

Montse ha dit...

Si, Glòria, un luxe, ja ho pots ben dir. Ser viatger avui en dia costa moltíssim. M'agradaria considerar-me més viatgera que turista, tot i que en tantes i tantes ocasions faig el turista que ja no sé què pensar, hehehe, hauré de ser modesta i pensar que, realment, sóc una turista més. Si és per mi i tenim connexió mitjanament normaleta, seguirem informant! Petonets amb molta calor!

Montse ha dit...

Uix, Zel, darrerament no les he pogut pujar perquè les conexions no han estat prou bones i quan estava a mig pujar, se n'anava en orris, però així que pugui continuaré enviant-ne. Molts petons!!