17 de novembre, 2008

ja sóc aquí

Bé, ja us he contestat allò de llegir i escriure, però m'adono que - com sempre- tots hi tenim moltes més coses a dir. Però un post és un post i no estem pas en una tertúlia (llàstima)...


Vam marxar el divendres de bon matí. Per sort, l'AP7, que sempre va carregadíssima de camions i trailers, anava una mica menys carregada (o tal vegada les meves pastilletes miraculoses funcionen i ja no els veig tan grossos malgrat la meva miopia, que hauria de fer que els veiés justament molt més petits). Un viatge perfecte cap a la Terra Alta. Encara era un regal de quan ens vam casar: una estada a un apartament a Horta de Sant Joan, que, per raons de temps i d'espai, s'ha anat posposant i mira tu... que ja fa gairebé dos anys que ens vam casar i encara hi havíem d'anar. Gràcies, Carme, ha estat un gran regal.


Ara no les tinc totes. Em "toca" anar-me a fer una prova mèdica totalment molesta. La mamografia, malgrat que deu salvar moltes vides, és una prova antipàtica, que a cap dona li agrada ( al menys, jo no en conec cap que balli de contenta quan li toca fer-se'n una)... sembla ben bé que, quan hi anem, anem a que ens perdonin la vida per un parell d'anys més... i anar-hi anant! És el mateix que la revisió ginecològica, que no fa cap gràcia, però cada any vas a que el ginecòleg et digui "vale, hasta el año que viene y por muchos años"... i tu penses "buffffffff, encara no m'ha tocat, a veure quan temps durarà la bona sort"...


Si no m'agafa la mandra mandrosa, posaré algunes fotos d'aquests tres dies per Horta i la comarca del Matarranya (en som addictes). Els colors de la tardor són els més bonics que hi ha. Potser quan arribi la primavera diré el mateix, caient en una contradicció de les que em caracteritzen!


Apa, me'n vaig, "cabizbunda y meditabaja". arggg... tot sigui per la salut... aixxxxx


I ja ho sé, ja ho sé, tal com diu Maitena (a qui admiro profundament) això que us estic dient és una de les quatre coses que no us interessen per a res (als homes) , ja ho sé, ja ho sé... mea culpa.

Per sort, les dones si que em comprenen!!!!

6 comentaris:

Striper ha dit...

Als homes ens interesa tot, espero les fotos eh. Em refereixo a les de l'escursio , ah les altre també.

Deric ha dit...

Sí, sí, les fotos millor les de l'Horta, les altres no cal!!!

Montse ha dit...

Striper, Deric, mira que sou carallots, hehehe!

Penjaré les fotos de l'excursió, per descomptat! Totes les grafies hagudes i per haver no s'ensenyen!
bé, potser les cal·ligrafies!

el paseante ha dit...

Aisss, que encara t'enamoraràs de veritat del capità en alguna d'aquestes excursions a la Terra Alta :-) Que et surtin molt bé els resultats noieta. I sí que semblen carallots l'Striper i el Deric. Però fent humor, de vegades ens enfrontem a les pors d'una altra manera. Jo no els renyaria massa.

Montse ha dit...

Ostres, Paseante, quin perill! hehehe...

L'humor és el millor que s'ha inventat!

Petonets riallers!!

Mar ha dit...

Si que en sou una mica adictes ee, jaja. M'alegro de que hagi anat tant bé, m'imagino la Taca fent aquells bots pel bosc!

Jo de mamografies encara no me n'he fet mai. De fet, sempre em pregunto que com ens podran pinçar el pit, a la gent com jo, jajaja.
Per cert, no vas ser tu que em vas preguntar sobre la meva ginecòloga? Que volies fer un canvi? Em sona però no n'estic segura.


Molts petons, jo em poso a estudiar que és el que em toca.

Mua!