03 de novembre, 2009

Freqüència modulada

Si els déus no ho remedien, demà a la tarda de 4 a 5 estic convidada (encara no sé ben bé per què) al programa de ràdio de la Mònica Aldegunde. Es tracta d'una tertúlia on jo pensava que hi hauria més gent, però sembla ser que només hi serem ella i jo. Agafeu-vos fort!

Vaig absolutament en blanc, perquè no tinc ni idea de què voldrà parlar la Mònica, així que potser riurem. O plorarem, no ho sé!

La meva relació amb la Mònica es remunta a quan ella era membre de l'AMPA de l'institut Serrallarga i jo dirigia el meu centre psicopedagògic. Vam trobar-nos a diverses activitats, totes interessants. Més endavant, jo vaig escriure com a columnista d'opinió al Diari de Girona, durant tres anys, i ella em llegia.  L'altre dia ens vam trobar i va aprofitar per convidar-me al seu programa.

Que els déus m'agafin confessada! (quins nervis!)

97.7 de l'F.M.


Queda dit (el qui avisa no és traïdor).

13 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ja m'agradaria escoltar-te, però a aquesta hora estaré treballant! Pregunta-li si es pot escoltar per internet!

Salvador Macip ha dit...

Va, que ho faràs molt bé! A veure si ho pots penjar després i ho sentim tots.

Manel ha dit...

No res. Cap problema, deixes els nervis a la porta, com si fossin paraigües.
Si la Mònica t'ha convidat, no serà per conèixer els teus nervis, sinó per com ets.
Millor que la teva ment no fabriqui un guió per endavant. Natural dona de Blanes.
Confesso que m'agradaria intervenir o fer un petit programa de ràdio amateur.
Com se sol dir en teatre, els actors, per donar-se ànim uns als altres, molta merda Arare.

Rita ha dit...

Jo tampoc podré escoltar-te perquè seré a la feina, a veure si pots penjar-ho.

Segur que estaràs fantàstica!
Ànim i petons!

Anònim ha dit...

Sort!

Júlia ha dit...

Espero que pengis la tertúlia, ep.

Striper ha dit...

Catxis estic al curro.

Barbollaire ha dit...

Volem el podcast!!!! (que és el que es porta ara!)
Sort Mariana!!!

Qui sap si això serà el primer pas pel consultori radiofònic d'Arare!!!

"Benvolguda Arare, l'escric des de Matalascabrillas del Duque per tal que m'aconselli sobre la millor manera de fer una Vichisuas de bledes tendres..."
X¬DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Petons dolcíssim, nina
:¬)*******

Maria ha dit...

Que xuli!!! ja ens ho explicaràs!!
Molta sort! i passa-t'ho bé!

Clidice ha dit...

que ho pengi! que ho pengi!!! :)

Isabel Barriel ha dit...

mira que si et contracten...
sort i veu melodiosa!(jo tampoc et podré escoltar en directe)

Eli ha dit...

Uix... Que no tinc radio a la feina!!!!
Va, aquesta grabació.. que em fa gràcia sentir-la!!! eh??
Molta sort!

Montse ha dit...

Gràcies a tots, però ja veieu que la cosa s'ha ajornat, per problemes aliens "a l'obra".
Divendres gravarem i quan ho passin us avisaré. I si puc i em diuen com fer-ho, ho penjaré.

Ara voleu un cola-cao? aquí fa un veeeeeeeeent...