17 de gener, 2010

Es fa saber

Es fa saber a tots els  blogaires que encara no figuren enllaçats a la dreta del meu blog que m'he passat una hora ben bona enllaçant-ne uns quants i que - incomprensiblement- se m'ha bloquejat "la cosa" i tots els que no havia guardat en els darrers vint minuts aproximadament, se n'han anat a parar a la virtualitat més virtual.

Donat que són tres quarts de vuit, donat que ja m'he cansat de fer el paperina per avui i donat que és l'hora de menjar de la Taca i de l'Apu (ha passat el cap de setmana amb nosaltres) i donat que d'aquí a no res començará "Passalacabra" i a mi m'agrada veure'l... doncs això: que continuaré un altre dia. Tal com vaig comentar, "que no cunda el pánico". Tornareu a formar part de la meva llista de blogs enllaçats!
_______________________________________

Ahir vaig assistir a la presentació del llibre d'en Salvador Macip "Les grans epidèmies modernes. La lluita de l'home contra els enemics invisibles" i va ser molt emocionant. Tenir un científic de la talla d'en Salvador com a veí i amic blogaire  és un grandíssim honor.


Què espereu a comprar-vos-el?

(i ara què he tocat, que em surt tot subratllat? deumeuuuuuuuuuuuuuuuuuuu) arggggggggg

19 comentaris:

Striper ha dit...

Ens donem per assabentats.

Magda ha dit...

:-))))) Ets genial .... Ànims que ho estàs fent molt bé!

Carme Rosanas ha dit...

Si mires la ampolla mig plena, veuràs que d'enllaços ja en tens un muuuuuuuuunt! Sí segur que te'n faltes encara però ... mira ja en tens molts!

zel ha dit...

Jejejejeje, em fas ofegar de riure, de veritat...jo, quan intento escriure i he entrat amb el Mozilla, no puc fer res, tot em diu "error de HTML" així que, a la porraaaaa! Guapa!!!

Xurri ha dit...

quina plantilla més xuuuulaaaa!!!!!
Petó, reina mora :o)

Esther ha dit...

capitana jo no hi surto i hi vull tornar!!! la bombolla torna a estar oberta!! qui vulgui entrar i no tingui permissos que els demani! petonets!! i mooooolt bonica la plantilla nova!

Francesc Puigcarbó ha dit...

guapa la plantilla, ja et vaig dir que copiessis tot abans de canviar, pero no et preocupis, la plantilla esta molt be, i a mi con veuras no em funcionen els accents.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Oh! en Salvador a sortit a Rac1 Catradio, Antena 3 i no se on mes, es un mediatic de pro.

Anònim ha dit...

Quina feinada, noia!
Bona nit, guapa.

Anònim ha dit...

QUIN HONOR,VEINA DEL GRAN SALVADOR MACIP¡ JO JA TINC EL LLIBRE.
LES PISTES SON DE UN LLIBRE.
JUGANT

el paseante ha dit...

Tens enllaçat el Veí i a mi no. M'ho apunto.

Salvador Macip ha dit...

Va ser un plaer conèixer-te in person finalment! Gràcies per venir! I molt xulo t'ha quedat el blog, tu.

Elfreelang ha dit...

Justament després de dies cercant-lo m'he l'he comprat el llibre avui diumenge (incomprensiblement he trobat una llibreria oberta)

fanal blau ha dit...

Co.o!!! Se m'acaba d'actualitzar ara!!!
ÔÔ
Quin canvi...!
M'agrada!
I aquestes deshores sóc la única que navego pel teu mar...
Bona nit i sweet dreams!!!

Clidice ha dit...

doncs no sé si t'hi falto perquè no sé si m'hi tenies. En tot cas: "ca no cundal panicu!", amb tranquil·litat te'n sortiràs guapa :)

no sé que punyetes passa que m'he perdut els teus últims posts, perquè el meu blogroll fa l'imbècil últimament :( cagüenlapús :( Felicitats pel post 1.000!

Борис Савинков ha dit...

No et vaig veure, em sap greu! :-( M'hagués agradat saludar-te. Ja ens diràs que feies fins que va tornar la llum ;-)

Joana ha dit...

Quina plantilla tan xula!
I el llibre pinta bé!!
Gràcies reina mora!

Fina ha dit...

Jaume, al vídeo no es veu que fes res de res. :-)

assumpta ha dit...

Quina feinada, reina! però t'està quedant una plantilla ben xula.
El llibre... apuntat!
Petoneeets.
=)))