02 de febrer, 2010

Més Schubert

Una miqueta més de Schubert, va?



Impromptus. Photo: Stephanie Berger

Faig trampa: avui he estat veient ballar Sasha Waltz i encara em fan pampallugues els ulls i encara porto la música a dins... si podeu... demà encara hi són. I hi ha entrades relativament bé de preu, tenint en compte que ballen al Liceu (et pot agafar tortícolis i si estàs a un lateral- com jo- de vegades no acabes de veure'ls quan els agafa la mania de ballar al racó) però és iguaaaaaaaaaaaaaaaaal...

val la penaaaaaaaaaaa!!!!

Crítica particular: la meva crítica no és a la coreografia, ni als ballarins ni a la música, ni... la meva crítica és per qui decideix ON han de ballar i que no es fixa que els que ho miren des dels laterals deixen de veure els ballarins quan són en un racó. Amb lo gran que és l'escenari del Liceu, potser valdria la pena que quan assagen (perquè dic jo que deuen assajar, no?) posessin tres persones, una al mig i una a cada costat, que els digués : Ara es veu, ara no es veu. Coi, que no costaria tant, aconseguir que tots els poguéssim veure! que el preu, ja dic, és relativament normal, però només relativament!

malgrat  la tortícolis, el preu, el lateral i tot, tot i tot, he quedat fascinada!

6 comentaris:

Striper ha dit...

Per sort es começa a programar mes dansa mira a Manresa el que hi programat:


http://www.kursaal.cat/index.php/acts/genre/dansa/1

Isabel Barriel ha dit...

Arare, has d'augmentar el teu catxé (o com es digui). La propera vegada que vagis a la tele, exigeix una bona morterada, i així et podràs pagar una bona butaca a platea. Tot és començar...

Clidice ha dit...

alguna cosa millor han de tenir els que paguen més no? vaja! em sembla que aquesta és la visió que es té des de la platea :(

i molt bé, fa una mica més de Schubert, gràcies guapa :)

fanal blau ha dit...

He llegit una ressenya a la premsa i immediatament l'he associada a tú, i ara veig que hi vas anar!!!
a mi m'encantaria però m'és impossible!
Amb tortícolis o sense!

:)

Joana ha dit...

Et dono la raó ja que baratetes d'entrades n'hi ha poques i a sobre tortícolis :(

zel ha dit...

Enveja, jo vull temps... i companyia, com ara una estona amb tu...