25 de setembre, 2010

la indignació va amb l'edat?

Trobo que hi ha un munt de coses que no m'agraden. Abans tampoc no m'agradaven, però  callava. Ara no callo.

És per l'edat o és que ja ens prenen tant el pèl que hem arribat al límit tolerable?
Us passa el mateix, als més joves?

No faré una llista de tot el que em molesta, perquè seria llarga i potser avorrida.

I ara en diré una que no agradarà als meus amics de les terres de l'Ebre: us sembla normal, la votació del No als toros, Sí als correbous?

Per favor: només demano una mica de coherència, em sembla que no és demanar tant!

No trobeu que hem arribat a un extrem de cinisme que tira d'esquena? Au, a arreplegar vots, que no ha estat res!



Si això li fessin al vostre gos com reaccionaríeu?

16 comentaris:

Violeta ha dit...

La qüestió és que el Circ Romà no desaparegui, sigui amb el futbol, o amb tants altres espectacles sense sentit que es fan. Hi ha moooolt per reflexionar!
Sempre pots obviar el canal de notícies, però, i viure més tranquil·la i feliç!
;)

Magda ha dit...

Doncs sí, Arare, als més joves també ens passa el mateix ;)

Sense conyes, no sé si als més joves els passa. M'agradaria que els passés més, que sortissin més al carrer, que fossin ells qui reclamessin un altre tipus de societat. Però qui sóc jo per dir als joves el que han de fer? Segur que alguns ho fan. Per a mi no n'hi ha prou. Però no haig d'exigir ni molt menys culpabilitzar els altres, haig de intentar viure jo coherentment i, això sí, a mi tampoc no em dona la gana callar el que penso. Ho hem de dir, crec.

Estic totalment d'acord amb la Violeta en la necessitat de superar els circs com a llocs on la gent es desfoga per callar després i acceptar massa vegades, estic d'acord en la necessitat de reflexionar sobre aquest fet, també incloent-hi el futbol.

Rita ha dit...

Acabo d'opinar al bloc del F. Puigcarbó sobre això.

Ens han ben lluït aquests politiquets!

Ja saps que jo no hagués prohibit els toros, i no m'agraden gens, però ja que ho han fet, amb els correbous haurien d'haver fet el mateix. O tot o res!

Bon capde, xula! :-)

Carme Rosanas ha dit...

Tens tota la raó del món, maltractar animals és una salvatjada, vingui d'on vingui i sigui com sigui. I jo no tinc gos, però no em cal tenir-lo per saber que m'horroritza la tortura i el maltractament.

Ramon Aladern ha dit...

Tens tota la raó, Arare. Que sigui una tradició no vol dir que no sigui una salvatjada.

Pepe ha dit...

Arare, esta vez hemos coincidido en el tema, y yo diria que hasta en el punto de vista. Besinos.

Unknown ha dit...

La indignació res te a veure amb l'edat. Jo ja fa temps que faig tots els possibles per no indignar-me, i guanyo amb salut.

Montse, com pots demanar coherència a un polític? Ells es mouen per altres paràmetres amb l'objectiu ben definit: la cerca i captura del vot, i per aconseguir-lo faran allò que creguin oportú. Ens agradi o no ens agradi.

En quan als correbous, molts ja han parlat, i molts altres en parlaran i força, jo no ho faré. La meva opinió no té la més mínima importància.

En gran mesura, els opinadors d'aquí, d'allà i de més enllà ja han dit la seua, qualificant i estigmatitzant un territori i la seva gent, sense tenir en compte que ni a tots els italians els hi agrada la pasta, ni a tots els ebrencs els correbous.

Montse ha dit...

Intentaré no indignar-me més amb els polítics, Juanma (a veure si ho aconsegueixo)... quant als ebrencs, ja m'imagino que no a tothom li agraden les mateixes coses, això ho tinc clar, per això em sabria greu que algun dels meus amics ebrencs s'enfadés per les meves paraules. Més que res, perquè tampoc no em faria canviar d'opinió respecte a aquesta tradició.

Ens veurem a la presentació del llibre?

Montse ha dit...

Pepe, ya hemos "hablado" :)

Montse ha dit...

Ramon, al menys és el que pensem nosaltres!!

Montse ha dit...

Rita, abans de tornar-me a enfadar, com li deia al Juanma, intentaré comptar fins a 1000, no sé si en tindré prou :)

Montse ha dit...

Magda, em temo que mai podrem acabar d'entendre algunes maneres de funcionar... que trist!

en fi, jo només demano coherència!!!!

Montse ha dit...

Violeta, he estat un parell de dies immersa en altres afers i creu-me, m'ha anat molt millor, hehehe! (sense "massa" notícies)

Unknown ha dit...

Malament anem si els amics s’enfaden per les opinions que tinguem sobre un determinat tema.

Ens veiem a la presentació del llibre

el paseante ha dit...

Conec gent de l'Ebre que no volen correbous, eh? eh? eh?

Montse ha dit...

Juanma, Paseante, jo no vaig dir res de la gent que hi està a favor!!!

Jo em vaig queixar de la manca de coherència dels polítics.

Del "chaqueterismo" o "chaquetismo" o com es digui. No pas del que pensi cadascú (només faltaria, cada persona és ben lliure de pensar el que vulgui)encara que a mi em faci posar la pell de gallina pensar que a algú li pugui agradar fer patir un animal, sigui l'animal que sigui.

el que no m'empasso és que prohibeixin els toros "de madrit" i protegeixin els correbous "d'aquí" perquè sinó perdrien vots.

Això és el que fa pudor!!!!