25 de maig, 2011

Blogger, de vacances?

Ahir vaig intentar comentar en alguns blogs, respondre als comentaris del meu, fins i tot penjar un nou apunt, però el senyor blogger estava de vacances! he llegit al blog de l'Assumpta que google chrome no donava problemes, però puc donar fe que si que en donava, perquè jo ho vaig provar amb l'explorer, amb el chrome i fins i tot amb mozilla. Per cert, aquest darrer ja fa molt temps que no l'utilitzo perquè justament és el que més problemes em dóna.

Tornaré més tard, que ara tinc cosetes a fer...

7 comentaris:

òscar ha dit...

El Sr. Blogger (gran entre els grans) de moment no m'està donant cap mal de cap.

Potser això d'anar fent-li la rosca amb frases com "gran entre els grans" fa el seu efecte :)

rhanya2 ha dit...

A mi em funciona...
:)

Carme Rosanas ha dit...

Avui tot funciona, ahir va ser força aleatori. A vegades funcionava, a vegades no...

Montse ha dit...

buf,buf,buf... ja veig que això ha estat aleatori i a mi em va tocar!

Oscar, reverenciarem el sr. blogger gairebé tant com al sr. Gates! ;)

Violette, afortunada tu! i benvinguda de nou per aquest blog!

Carme, com els intermitents ;)

Olga Xirinacs ha dit...

A mi tampoc em funciona del tot. No sé si és que fa la punyeta en dies parells o imparells, o quan li rota. El que sé és que em fa perdre el temps i quedar malament amb els amics.
Moltes gràcies per les teves paraules d'ànim al meu blog, Montse.

Pilar ha dit...

A mi em funcionava si ho feia tot dins de blogger draft.
T'ha quedat moníssim!

el paseante ha dit...

I si un dia el senyor del Blogger decideix tancar? Ens quedarem amb un pam de nas.