09 de maig, 2011

Help me, please

post adreçat a la gent que entra en aquest blog i que és una mica (només una mica) més entesa que jo en assumptes informàtics diversos:

Atenció, pregunta!

Com redimonis puc "exportar" la "Libreta de direcciones" del meu Outlook express a un altre ordinador?

Cal que copiï una per una totes les adreces? (deumeeeeeeeeeeu)

Jo penso que primer ho dec haver d'exportar i després importar... no? és que l'ajuda que ve amb el programa està feta per gent amb carrera (de ciències). No per mi!!!

O bé està fet per la part dels coll... bé, deixem-ho córrer (Sóc una inútil total)

12 comentaris:

McAbeu ha dit...

No treballo amb l'Outlook però he trobat aquesta web que t'explica el procés pas a pas:

http://www.desarrolloweb.com/faq/289.php

Ja em diràs si funciona! :-))

Montse ha dit...

Vaig a veure-ho, Mc! si ja sabia jo queeee... sou genials, coi!!! gràcies, wapu!

Lluís Bosch ha dit...

Outlook? Què és?

Montse ha dit...

jajajaja, Lluís! està vist que no em pots ajudar.

Montse ha dit...

Bé, Mc, t'he de dir que he fet fil per randa tot el que diu la pàgina que em recomanes i no me n'he sortit, així que estic procedint a copiar-me les adreces que m'interessa emportar-me a l'altre ordinador i què hi farem?

però gràcies, de tota manera, per intentar-ho!

el que deia: sóc tan inútil com el sr. del dibuixet, que no veu que l'altre està jugant al tetris, ai senyor!

McAbeu ha dit...

Vaja, i a on falla la cosa?.
He repassat el que hi diu a aquella web i (a part que al final on diu ordenador "fuente" (del que quieres sacar las direcciones) està equivocat i ha de dir "ordenador donde quieres PONER las direcciones") sembla un procés força lògic. Potser l'Outlook de l'ordinador nou és d'una versió diferent a l'Express?

Montse ha dit...

Oooohhhhhhhhh, nooooooooooooo!
acabo de perdre tota l'explicació que t'acabava de fer, Mc!!!!


repetimos:

es tracta que quan faig el darrer pas (entenent que ja m'havia adonat que l'ordinador "fuente" que cita no és el "fuente" sinó l'altre) l'arxiu .wab "desapareix" de la vista i no es pot clicar. O sigui, ser-hi, hi és, perquè abans de fer tots els passos, hi és i després també. Però quan l'he de clicar en la cadena d'operacions que s'han de fer, desapareix.

Coses de la informàtica o coses meves, jo què sé! potser si que són versions diferents d'Outlook.

Total, que faré servir el mètode tradicional: copiar a mà, com quan, en acabar-se l'any, passo a l'agenda nova les adreces de l'agenda vella.

petonetsssssssssssss (ara m'ho gravo al ratolí, que si es torna a perdre a la virtualitat em farà molta ràbia)

Montse ha dit...

coi, ara no hauria calgut haver copiat tot el rollo!!!

qui entengui la informàticaaaa....

McAbeu ha dit...

Realment la informàtica ens soluciona molts problemes però, quan no vol funcionar, ella mateixa ÉS un problema. :-))

Suposo doncs que el que passa és aquesta incompatibilitat entre les dues versions de l'Outlook. Podries provar una cerca a Google posant les versions exactes dels dos programes a veure si trobes la solució concreta, que suposo que existeix però que jo no conec. De totes maneres: Ànims!! que no ens de deixar vèncer per les màquines aquestes. :-DD

el paseante ha dit...

A veure, al correu electrònic s'hi pot accedir mitjançant l'Outlook (greu error, segons el meu parer) o de la pàgina web de Gmail, Yahoo, Hotmail... o de la companyia que tinguis.

Si ho fas a través de gmail.com (per posar un exemple), entres en el seu web i allí tens totes les adreces dels teus contactes estiguis en un ordinador de Blanes o en un ordinador d'un ciber d'Estocolm.

Montse ha dit...

Aix, paseante, per què és un greu error, accedir al correu a través de l'Outlook exprés?

i 2) Jo no tinc les mateixes adreces a la web de gmail o de telefonica que a l'outlook, potser perquè com que fa molts anys que utilitzo Outlook (potser greu error que espero que m'expliquis per què) quan responc un missatge, l'adreça se'm queda gravada a Outlook, però no a la pàgina web de gmail o de telefónica...

aixx, què m'he perdut?

el paseante ha dit...

Trobo que és un error perquè tota la informació que tens a l'Outlook (adreces, emails...) només hi pots accedir amb el teu ordinador. Mentre que si gestiones el correu mitjançant els webs hi pots accedir amb qualsevol ordinador.