24 de juny, 2011

des del nostre mar



 Si volguéssim, podríem conservar les nostres platges així... cal que ho volguem, tots plegats, però. Cal prendre consciència de tantes coses... i actuar! (i, en alguns casos, precisament, deixar d'actuar)


El Blauet, fondejat.

Cal donar gràcies als déus, perquè el nostre mar - malgrat que està malalt, molt malalt - encara ens pot oferir una mica de pau.

Si hi poséssim una mica de voluntat, potser el regeneraríem, el nostre Mediterrani. Només cal que ens conscienciem de veritat. Només cal que - per exemple- cadascú s'emporti les seves deixalles, si és que en fa... només cal que els pescadors pesquin els peixos "menjables" i deixin créixer les espècies en pau i tranquil·litat (recordeu allò dels "pezqueñines no gracias?" doncs això). Etc...


ah, per cert... Felicitats als Joans, Joanes, Jans, Janes, Janettes i derivats

4 comentaris:

El porquet ha dit...

Aquesta nit, només a la platja de Barcelona, s'hi han acumulat 20 tones de residus... em sembla que clamem a la utopia, malauradament.

Pilar ha dit...

M'agrada el nom del blog dibuixat a sobre de la sorra blanca.

el paseante ha dit...

Anava a dir el mateix que el Porquet. No entenc com tenim el cap per deixar tota aquella muntanya de brossa en una platja que "només" ens ha permés passar una bona estona. Sort que som animals racionals.

Montse ha dit...

Porquet, Paseante, no us penseu, per aquí també et trobes marranos que llencen la seva merda (amb perdó) per allà on van trepitjant. Què es pot fer, amb aquesta mena de gent? si jo recordo haver tingut nens i nenes al meu centre (quan el tenia) que els donaves un caramel i llençaven el paper a terra davant dels seus pares, que callaven com putes (perdoneu, però algú ho havia de dir)... jo m'indignava com una mona, però "aquells" pares i mares passaven de tot... país!

Pilar, ho faré a cada platja que trepitgi (i es pugui, que a santa Eularia no es podia, hi havia massa gent. llavors ja ni faig fotos, noval la pena, només hi vaig a remullar-me per allò de la calor, no puc entendre què hi fa tanta gent, tantes hores al sol, encara que ho respecto, jo "també" ho havia fet i llavors ho entenia- vull dir passar-me les hores al sol-)