01 d’agost, 2011

Un premi

La Violeta, la meva jove i mare d'en Martí i d'en Caïm,  m'ha atorgat un premi, la qual cosa em fa molta il·lusió.  No tinc ni idea del per què, però no puc deixar-li comentaris al blog, així que ara li agrairé el premi via email i, per descomptat, des d'aquí ja li estic agraint. de fet me n'ha atorgat un per aquest blog i un altre pel de l'àvia, però allà el mencionaré sense repetir el petit qüestionari que comporta aquest premi.

Sembla que aquestes coses van i venen, recordeu allò dels memes? doncs aquest premi va, tal com deia,  amb un petit qüestionari, que intentaré respondre amb el mínim nombre de paraules (si en sóc capaç).

Aquesta és la imatge, que tot seguit explicaré:
Copio i enganxo des del blog de la Violeta:
És el premi titulat "Me gusta tu mentalidad", creat per l'utora del blog "Pequeña Budda Islandesa". El premi és un quadre del seu home, que representa a la Tara Blanca, la dona amb bon cor i amant de la naturalesa.

És bonic, veritat?

Bé, doncs ara, el qüestionari.

1) Una cançó que m'emocioni- N'hi ha moltes, de cançons que m'emocionen, n'hi ha tantes que no sabria per on començar, però en diré una, de la Roberta Flack, perquè per mi té un significat molt especial, d'un record molt especial que no explicaré.Us la poso, tot seguit:
 

2) País on m'agradaria viure i per què - Catalunya. Perquè és el meu país.

3) Com em descric amb 5 adjectius - Impossible descriure'm només amb cinc adjectius!!!

4) Alguna vegada algú t'ha explicat com seria el teu futur?- Doncs si. Una gitana em va llegir la mà, després de dir-me allò tan típic "te la igo, resalá?" i "me la ijo". I em va encertar un parell de coses, com que tindria tres fills (no va dir res dels no biològics, he he he) i també que tindria més d'una parella (com ho devia llegir, això, a la meva mà?)... misteris!

5) El meu perfum preferit - No parlaré dels perfums naturals com l'olor del mar o de l'herba mullada, que tant ens agrada a tanta gent, ni de l'olor del cafè al matí, ni de l'olor de la roba neta... diré que no sóc gens fidel a cap colònia, però durant molt de temps si que ho vaig ser. Sempre em posava Agua de rosas, de A.D. Ara a fa temps que em compro la que m'agrada quan puc (són caríssimes, les colònies, i tampoc no està la cosa com per anar gastant en perfums). Hi va haver un temps que m'agradaven molt les colònies fresques, però ara em recorden massa l'estada de persones estimades a l'hospital i no puc amb elles...

6) D'on creus que ve la sort? - Doncs penso que la sort te la vas fent a tu mateix al llarg de la vida, però és cert que no és el mateix néixer en un país o en un altre i lamentablement hi ha gent que ja des del naixement ho té molt fotut per forjar-se "una sort"... però ara ens ficaríem en camises d'onze vares i no es tractava d'això.

Bé, doncs, ara em toca premiar, ja fa temps que vaig dir que no limitaria els memes i els premis i que els agafés qui volgués, però avui em sento joganera i el repartiré. Com que diu que han de ser 7... (a veure si me'n recordo de qui no li agrada gens rebre aquest tipus de premis, si te'n toca un i no t'agrada, no et sentis obligat/da a jugar, d'acord?)

Vejam...
Joana Torres - perquè és com és i perquè la segueixo des de fa... uuuuuuuuuuuuuuh! jo que sé!

Fanal blau - perquè m'encaaannnta el que diu, com ho diu i les fotografies que fa

Col·lecció de moments - perquè la carme, encara que no li comenti, és la Carme i punt :)

El porquet - perquè és relativament "nou" al meu blog i em cau molt simpàtic!

El blog de l'Assumpta - perquè ... perquè des que la llegeixo he vist en ella una persona honesta que defensa les seves idees encara que no siguin les de la majoria (em refereixo a les seves creences religioses). Xapó per ella!

Clidice - és, senzillament, genial!

Glorieta - perquè té un blog senzill i tendre (gràcies, Serrat, he he he)

A encesa de llum - perquè la Pilar és molta Pilar!


Ui, que no acabo i eren 7!!! Bé, doncs per tots aquells i aquelles que ho vulguin (de fet, tots els blogs que apareixen a la dreta del meu, són susceptibles de rebre aquest i qualsevol premi, pel sol fet de ser a la xarxa fent-me companyia, així que, qui ho desitgi, que se l'emporti i compleixi amb els requisits!)
 
Apa, siau!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes gràacies! Quan torni a casa ja mirarèe de fer-ho, muacks!

fanal blau ha dit...

Gràcies, guapíssima!
M'esperaré uns dies a que el personal torni de vacances i el compartiré novament!
Una abraçada cap al teu mar!

Assumpta ha dit...

Holaaaaaaaa!!!

Caram, mai de la vida m'havien donat un premi per aquest motiu i la veritat és que m'ha fet molta gràcia :-))

Feia temps que no veia premis d'aquests i he de dir que la veritat és que alguns d'aquells memes van estar a punt de col·lapsar la catosfera hahaha però això és com tot, quan fa temps que no en veus, fa molta gràcia i aquest m'ha fet especial il·lusió!! :-))

Gràcies i petons!!

El porquet ha dit...

Ooooh un premi per a mi! I per la meva simpatia... (això és perquè no em coneixes massa... ;P)

Escolta, però com tu dius jo sóc nou (encara porto la L) i no sé com acaba d'anar això dels memes...

Una explicació per a un pobre porquet confús?

Montse ha dit...

OK, Glòria, fins aleshores, bon estiu!

El mateix et dic a tu, Fanal, molt bon estiu!

Doncs apa, Assumpta, a la feina!

Porquet, has de penjar el premi (en aquest cas és la imatge) explicant el seu origen (en el meu cas, me'l va passar la Violeta, en el teu cas, te'l passo jo a tu). Després has de contestar les preguntes (si et ve de gust i a la teva manera) i després has de repartir el premi per la blogosfera, al menys a 7 blogs que coneguis i que et sembli que són mereixedors d'aquest premi, d'acord? (això es fa, nomenant-ho al teu blog i també avisant a tots aquells a qui concedeixis el premi)

Apa! a treballar! (no ho sembla però és un curro, eh?) ;)

Erna ha dit...

hOLA gUAPA!!!
Merci per escriure el significat i penjar el cuadre del meu home, si no et fa res, em quedaré d´ocupa per el teu blog ;)

Clidice ha dit...

Ottia, que má emossionao! que etto no se asse conio! (lagrimill, lagrimill) :D

Doncs jo fins al setembre estic off, perquè amb el glutús (llegeixi's Bluetooth) i fent "el pont" amb el mòbil (em sento una "el vaquilla" de l'intelné) impossible fer apunts, llegir i gràcies.

Veig, peró, que a tu t'hauré d'afegir cava i escopinyes a la fanta i ganxitos. Guan peton guapíssima. I guan peton everybody of course ^^ me'n torno al meu món sense TV, sense micromones i sense rentadora (sembla que estigui fent algun reallity d'aquells de retorn al passat, caxis).

Carme Rosanas ha dit...

Moltes gràcies, Montse! Jo ja em pensava que havien passat a millor vida, els premis-mems, però aquest és força divertit. he de reconèixer que el que em fa més mandra és repartir-los, perquè hi ha molta gent que no li agraden... i perquè sempre els repartiries a moltes més persones que si que t'agraden. :) Tu ja m'entens.. Llàstima que estic de vacances i tinc una connexió fatal... però tot arribarà.

Tu i jo tenim una mena d'acord tàcit... encara que no ens comentem gaire... sempre hi som i passem a veure què diem... bé al menys jo! :)

Pilar ha dit...

Moltíssimes gràcies! LLuiré aquest premi al blog amb molt d'orgull i també el repartiré, encara que em costi. No per egoïsme, sinó perquè hauré de rumiar molt.
Aniré tornant a poc a poc i en un dels passos faré els deures.
Aprofito per fer-te una abraçada ben forta.

Joana ha dit...

Bon dia Reina del Mar!
Acabo d'aterrar de Bilbao, tan aviat respiri ho faig.
Un petonarro.

rebaixes ha dit...

PREM ...I, AMB LO PRIMA QUE ESTÀ? aNTON.