05 de setembre, 2011

Canvis

Molt bé, heus ací una nova modificació del blog, una mica més senzilla que l'anterior. Tot s'ha esdevingut per culpa d'aquesta "nova" manera que tinc ara d'entrar al blog, perquè, com ja vaig comentar, no m'és possible entrar-hi per la via normal (normal fins ara, per mi). Em vaig ficar a un fòrum i vaig veure que hi ha molta més gent que té el mateix... problema?... (tant de bo tots els problemes fossin com aquest) i que hi havia aquesta altra manera d'entrar a les entranyes del blog. Al principi m'ha costat, però ara ja ho tinc clar.

Vull agrair a qui es va brindar a ajudar-me, sobre tot, al Gatot, que va ser el que ho va declarar més clarament. Mira, com veus, ja torno a fer marramiaus, però moltíssimes gràcies!

I tot seguit me'n vaig a veure La riera, així no penso!

perquè si penso... m'encenc.

Sabeu? jo mai havia estat una extremista, ni en el tema de la llengua ni en cap. Però m'hi han fet tornar! A fe dels déus que no penso baixar del meu propi ruc (català, per descomptat)

7 comentaris:

fanal blau ha dit...

En català, si us plau, i sempre!

Joana ha dit...

Doncs ens tornarem extremistes!
Mira per on avui tampoc puc entrar a les entranyes del blog i ara què?
Paraula clau : sleping...me'n vaig a dormir!
Bona nit i bentornada!

Joana ha dit...

Misteris de la tecnologia...
Jo tampoc en soc, d'extremista, però noi, n'estic una mica tipa!

Violeta ha dit...

A mi, el blog, m'agrada més així.
;)

Montse ha dit...

Jo, després de més d'un any del blog amb l'altre format, també el prefereixo així, més senzill, Violeta.

Buf,buf,buf... Joana, ja no sé com acabarà, tot plegat!

Joana (llumdedona) no crec que hi pugui tornar a entrar, jo, a les entranyes del blog, tal com està responent "la cosa", però he aconseguit poder-hi entrar des de http://draft.blogger.com/home, m'he espavilat a navegar-hi d'una altra manera i aquí estic! Ens anirem llegint, doncs, comença la temporada de tardor-hivern ;)

Ai, fanal blau, jo defensava el bilingüisme! però no a capa i espasa, sinó amb dignitat. Tal com me'l presenten ara, no puc fer una altra cosa que indignar-me, perquè no és això, companys, no és això...

Anònim ha dit...

DONCS A MI TAMBE M'AGRADA MES AIXI,ESCLAR QUE JO SOC MINIMALISTE DE MENA....
I DEL POST, VUI DIR QUE LO QUE MES M'EMPRENYA,ES QUE ARA TOT SON ESGARRIPS,PERO MOLT AVIAT...ACATARAN¡¡¡¡DESGRACIADAMENT EL NOSTRES POLITIC,TOTS,SON UNS CALÇA-CAGATS,T'IMAGINES AN DURAN,L'ICETA,ETC ETC.
CRIDANT VIA FORA CATALANS¡¡¡¡AN JUNQUERAS POTSER SI.
JUGANT...

Anònim ha dit...

AVUI SARE AL TIVOLI,SE QUE TU TAMBE HI VOLS ANAR,SERA AQUESTA NIT?,TAN DE BO¡,JO TINC BUTACA A CLUB.
JUGANT...