12 de setembre, 2011

Nihil novum sub solem

doncs això: tot continua igual

a la meva escola ni se'n parla, de submarinisme, de moment.

La sra. Camacho continua fent morros. És de Blanes, aquesta noia... no ho entenc...no l'entenc a ella, vull dir.Ni als seus morros.

tot continua igual...

excepte les borses, que són subterrànies, sembla

què farà Grècia?
què farem nosaltres?
què farà el món sencer?

un dia d'aquests us explicaré què farà l'Aleix.

ara no em foteu fora a cops d'escombra, però... la vida continua igual.



imatge de google.
la paraula per buscar ha estat aquesta: monotonia.

salut.

Ep! i he de dir que a la concentració davant de l'Ajuntament si que hi era! el que passa és que no ens hem vist, amb la Violeta, cosa que m'estranya, perquè mira que hi havia poca gent! ho sento, però ho havia de dir...

7 comentaris:

òscar ha dit...

De fa anys que això segueix igual. Igual de malament.

Potser per això hi ha cada cop més gent que no sap fer altra cosa que morros.

Violeta ha dit...

Vinga, vinga, que quan es tracta de prendre els carrers resulta que s'està millor a casa!
Porto una enrabiada!
Un xurro de concentració pel català a l'escola. I tu, tampoc hi eres!
Que ja sabem que valen més els fets que les paraules!
Grrrrrrrrrrrrrr!

Montse ha dit...

Violeta, que jo hi eraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joana ha dit...

Igual?... no se... jo crec que anirem a pitjor..
Sense voler ser negativa :)

Violeta ha dit...

Vale, vale, perdó! Va durar tan poc que quan vam arribar-hi ja s'havia acabat tot :s

el paseante ha dit...

M'he perdut. La concentració era per demanar un carrer per a la senyora Camacho?

Montse ha dit...

arggg, paseante, quines idees de bomber!!! (amb perdó dels bombers)
;)