10 de setembre, 2011

No confiïs ni en el rosa!

No és veritat que "confiïs en el rosa" i adéu taques.
Amb el Vanisoxiactionconfiaenelrosa, com a molt, pots aconseguir que aquella samarreta que t'agradava tant acabi a les escombraries perquè no serveix ni per fer baietes.
En canvi, amb una goteta de Fairy, adéu taca!

Així que no confieu en el rosa, d'acord?

Ignoro si podeu confiar en algun partit polític o si haurem d'acabar utilitzant el país per fer baietes.

Avui m'he comprat un metre i mig de senyera nova, la que tenia era destenyida i cal conservar els símbols. Cal conservar alguna cosa... no?

No m'he atrevit a rentar l'antiga senyera amb Fairy i, molt menys, amb vanisoxiactionconfiaenelrosa...

Alguna idea, per sanejar el món?

3 comentaris:

Pilar ha dit...

Miro d'utilitzar el producte que estigui d'oferta...El sabó de marsella em dóna bons resultats i a més és fàcil de recordar i de pronunciar.
Pel que fa a netejar el món, depén del que volguem netejar...Les meves preferències van des de la sosa caústica fins a continuar actuant com ho faig: sent jo, orelleres i endavant...Els grans de sorra formen deserts i platges!

Montse ha dit...

ja tens raó, ja, Pilar! farem una gran platja, millor que un desert, no? (tot i que els deserts tenen la seva bellesa,!)

Francesc Puigcarbó ha dit...

com diria Fonollosa, cal destruir-lo