02 de febrer, 2012

Murphy?

Ahir al matí se'm va morir el teclat. Vaig emportar-me el vell per comprar-me'n un d'exacte (ja m'hi havia acostumat, tot i tenir gairebé la meitat de les tecles esborrades, que encara ningú no sap com podia escriure i jo tampoc no ho sé), però tenim un problema, Huston: en aquesta societat capitalista en què vivim, els objectes duren el que duren i quan en necessites un altre, resulta que aquell modell ja no el fan, ja és obsolet (un teclat que té dos anys pot ser obsolet de manera que ja no en fabriquin de semblants?... no anem bé)

M'he comprat un teclat que - de moment- em fa mirar-lo (jo, normalment, no miro, quan escric, estic pendent de la pantalla), però és que les tecles són de silicona, estan separades entre elles i bé, fins que no m'hi acostumi, passaran els dies que hagin de passar. De fet, això no és pas una tragèdia, però fa de bon explicar, no?

Avui tenim entrades per anar au Cirque du Soleil. Murphy és un gran tipus. Murphy m'estima. Ja us ho havia dit alguna vegada. Ens hem llevat amb un Blanes mitjanament nevat (molt bonic, però poc pràctic) i per la ràdio van dient que es vagi a buscar les criatures a l'escola abans d'hora i inga a donar normes per fer front a l'enorme temporal de neu i fred que ha d'arribar aquesta tarda... n'hi haurà per tant? voleu dir, que no podrem arribar a la carpa del Cirque du Soleil? Haurà nevat tant que la carpa s'haurà enfonsat? Se'ls hauran gelat els trapezis, els actors hauran agafat una grip comunitària? Els cotxes podran arribar de Blanes a l'esplanada... ui,ui,ui... Neu-cat s'activa (lagarto-lagarto, llangardaix-llangardaix)

Ja us ho diré.

De moment en Martí, son pare, la besàvia i els avis, tenim la ferma intenció d'anar-hi (a no ser que tot Barcelona acabi enterrat sota la neu)

D'això... de la reunió de Mas amb Rajoy avui no en parlarem. De la barra de la Chacon, tampoc (senyora Chacon, vosté TAMBÉ em va enganyar vilment. Qui em queda?)

ai, no, que he dit que avui no toca: avui la neu ens distreu!

i per cert, Fabià Estapé, descansi en pau; jo l'escoltava sempre que podia i m'encantava el que explicava i com ho explicava.

7 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

Ai, Montse, que em faràs morir de riure i encara no puc moure la panxa, que porto els punts (veiessis quina cremallera...).
Vosaltres, avall, que fa baixada. Si cal, ja us remolcaran.
Però això dels fills de Jacob sí que m'ha arribat a l'ànima... Jo també els sé en ordre i en castellà. Les dotze tribus, fixa't.
Després, no recordo qui del Siglo de Oro va escriure aquell vers dels nassos: "Érase un hombre a una nariz pegado... (...) las doce tribus de narices era...", ja en devia tenir, de nas, aquest individu. Sempre m'ha quedat, tot aquest conjunt, que no serveix per a res sinó per riure, i ja és molt, en aquests temps.
Si agafes mal de coll, espavila, que demà és sant Blai, i toca beneir remeis per a la gola.
Si mai veus a mn. Reixach, dóna-li records de part meva. És molt ferm, company d'articles a Foc Nou.
Petonets i que us divertiu.

Violeta ha dit...

Àvia Montse, com tot en aquest món, s'atrau. Confia que la neu serà benèvola i podreu arribar al Gran Chapeteau (així, va?), perquè jo porto tot ahir i tot avui atraient aquesta realitat, i no la teva. Que en Martí està absolutament emocionat i hi heu d'anar peti qui peti. I si al final nevés tant, truca'm perquè tinc un pla B, un pla C i un pla D. I a disfrutar del sol que fa ara, que fa un dia màgic i glaçat! M'encanta!
Petooons i a disfrutar del Cirque, també ;)

Albert ha dit...

Tinguis sort! (amb el teclat, el Circ i la resta). Petons.

El porquet ha dit...

Has sentit a parlar de l'obsolescència programada? La majoria dels aparells electrònics venen programats per a una certa durada.

Ara bé, un teclat en si, tampoc veig que sigui massa electrònic... però bé, tot sigui per a seguir alimentant el sistema capitalista... :(

Au va, animeu-vos a veure el Cirque du Soleil! Jo hi vaig anar l'any passat per primer cop, i malgrat la pasta que val, la veritat, és que m'ho vaig passar de conya!

Pilar ha dit...

A banda de tots els dubtes existencials, et diré que nosaltres vam anar diumenge passat a veure "Corteo". Em va agradar. És clar, que m'agrada molt el Circ del Sol!!!

el paseante ha dit...

Segur que aquesta nit els lleons i els elefants tremolaven al Circ du Soleil (estan acostumats al clima africà i avui això és Sibèria).

Espero que tot hagi anat bé i ara siguis a casa ben calentona.

I com t'ho has fet per esborrar la meitat de les tecles en només dos anys? O escrius tot el dia o neteges el teclat amb algun líquid corrosiu.

Clidice ha dit...

ja ho veus, molt soroll per a res (això ja ho va dir algú oi? ;P) Espero que baixéssiu i en gaudíssiu del circ. I dona, no t'has de negar a la novetat d'un preciós teclat de silicona (no sabia ni que n'hi haguessin :P).

Per cert, lu de la Chacón, el Mas i el Marianu ... bffffff!