30 d’agost, 2012

Notícies fresquetes (i plou)

Mentre esperem que arribi la peça (sembla que avui arriba) que el mecànic la instal·li i sortir d'una punyetera vegada de Valence per continuar tirant avall... hores d'ara ja hauríem de ser a casa, però Murphy és important! vaig enviar un escrit a l'Associació de relataires en català, ja sabeu que en formo part i sempre que organitzen concursos en els quals hi pugui participar (o sigui: que no siguin de poesia) ho faig. Aquest cop, a Paris vaig escriure aquest relat, que presento al concurs "L'estimem perquè és la nostra", referint-se a la nostra llengua.
Com que quants més la llegiu i opineu, molt millor per ser escollida per a formar part del llibre col·lectiu, aquí us deixo l'adreça, perquè hi pugueu anar, llegir i, si voleu i us ve de gust, opinar (o no!)

Uix, acaba d'arribar el mecànic amb la peça! que guai!
aquí el relat:  Cada terra fa sa guerra

Recullo trastets, que em posaran el Blauet de potes enlaire en un moment!

Au revoire...







4 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Montse no he vist l'enllaç per anar a llegir el teu relat....bé el cercaré....si fos tot trobar una peça! au a seguir fresqueta! abraçades!

Elfreelang ha dit...

ui que tonta ja l'he vist ! ara m'hi vaig!

El porquet ha dit...

Ara me n'hi vaig! Espero que el mecànic (a part de ser ben formós i musculat) ja us hagi pogut arreglar el desgavell!

Per cert, a la capital catalana, ni rastre de pluja de moment... :(

Francesc Puigcarbó ha dit...

no he pogut deixar cap comentai perquè haig d0estar apuntat o no se qué.

dillums, taunell, plaça, encara es poden escoltar a més d'un poble a dia d'avui, En canvi s'ha perdut els patricons, les mitjes terses o les mitges lliures...

Una història molt didàctida i il·lustrativa, Sort!