02 d’octubre, 2012

Valor!

Es pot estar o no d'acord amb les seves idees, no m'hi fico, en aquest tema.

Però, independentment de tot això, Sr. Mas, avui estic al seu costat. Prengui's una til·la (o un red-bull)

Com diuen "ells"... Valor i al toro!

d'això... mai no he sabut per què es diu allò de "la caverna mediàtica" (digueu-me ignorant), però ahir, que - com que sóc massoquista- vaig posar una estona intereconomia, vaig entendre que potser deu ser que a dintre de l'esmentada caverna hi ha molt de cromanyó...




2 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Jo també, Montse!

Ahir el vaig escoltar i de valor en té, no es pot negar.

I aquest matí pensava en el dia que li espera... i que en necessita molt i molt i molta calma, que també en té. La til·la i el Red Bull són incompatibles? Crec que li fan falta tots dos... :)

I també li diria, com tu, que avui estem amb ell.

Montse ha dit...

a veure... avui, com que hi ha Barça, no sé jo si es parlarà gaire del tema. Però segur que ens en faran cinc cèntims!