04 de gener, 2014

Dia quart, acabat de sortir del forn.

La pel·li va estar bé. Una aventureta. per mi, força bé. Pels navegants-llops de mar que m'acompanyaven, una mica light (ho he escrit bé? no hauré escrit "llum", oi?), però vaja, és una peli que es pot anar a veure tranquil·lament per part dels no iniciats en el món de les regates ni de la navegació, perquè la regata només és una excusa per explicar la història. Nostamal.

El dissabte es presenta bé: treure la Taca a caminar una horeta, baixar al poble a fer gestions diverses - a mí encara m'agrada, l'aspecte que tenen els pobles i ciutats després de les festes de Nadal i Cap d'Any i abans de Reis- passejar una estona, alguna compra de darrera hora i anar a buscar la besàvia; cap a casa, una mica de vermutet, dinar tranquil·lament, fer una mica el gos al sofà... quin gustet! potser jugar una estona a l'scrabble on line (continuo viciada com sempre), potser llegir una mica, berenar, perdre el temps... ja ens vagarà de tornar a la vida estressant habitual. Només queden dos dies: demà, cert relax. El dia de Reis, estrés però del bo, de l'entranyable. El dia 7, cal jugar amb el que ens portin els Reis! i el 8, acabada la màgia nadalenca, a treballar!

Ara potser que me'n vagi a dormir, que ja portem 14 minuts de dissabte!

Bona nit, bons germans, Déu ens doni un bon son (reminiscències de l'època del kumbaià)


13 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

La seva pau dolça davalli al món...
Bona nit, bons germans,
Bona nit
Bona nit...

:) tu la comences i jo l'acabo... Ens n'anem a dormir ben kumbes avui.

Olga Xirinacs ha dit...

Nosaltres també hem estat escoltes, i llargs anys, i me'n sé unes quantes.
S'apaga, doncs, el sol de les festes, que ens permetia ser una mica, només una mica, anàrquics.
Em queda la son, perquè estic convençuda que antigament els humans hivernàvem, quan encara no sabíem que el treball és un càstig diví... ahhhhhh, quin badall.

Montse ha dit...

Siii, Carme! i fèiem cànon i tot!

Bon dia, ara, ja. A Blanes plou poc, però pel poc que plou, plou prou. Així que la sortida amb la Taca ha estat més curta del normal, a ella tampoc no li agrada mullar-se!

Montse ha dit...

Bon dia, Olga, benvinguda en aquest matí de dissabte, tenyit de diumenge (per què em sembla, des que m'he llevat, que avui és diumenge?)

Hi ha molta gent, a qui li agradaria hivernar. A mi no. A mi, aquesta fresqueta d'hivern, m'agrada força. I la feina per mi no és un càstig diví. I em consta que per tu tampoc, encara que, en realitat, nosaltres no anem a picar pedra a la mina...

No badallis, que em contagies!

zel ha dit...

Osti, m'has dut a la feina en un plis plas...i encara no estic peparada, Montse!!! Casumcoi...

Elfreelang ha dit...

bon migdia una mica gris, almenys a bcn ....que et portin moltes coses bones els reis o les reines!

Clidice ha dit...

a casa som de sortir el dia 1, d'hora si pot ser, per tal de trepitjar el silenci que ens envolta. "Ho sents? - El què? - Res, que no se sent res, ni cotxes!". I ja veus amb que ben poc ens aconformem :)

Salut i bon any. Ja queden menys dies pel dia D :)

M. Roser ha dit...

Un relat de vida quotidiana...Aquí ara també plou, però una pluja fina!
Espero que demà ja s'hagi esbargit, per tal de no fer anar malament a ses Majestats d'Orient...
I també dic, "bona nit, bons germans"...

Montse ha dit...

M.Roser, ara, que ja són les onze de la nit, aquí està tornant a parar de ploure. N'ha caigut una de bona, fa una estoneta. pots pujar-hi de peus: demà Ses Majestats trobaran un dia com cal per fer les seves "entregues" sense entrebancs!

Porta't bé, eh?

Montse ha dit...

Clidice, m'ha agradat molt la imatge de trepitjar el silenci. Me la quedo! :)

Queden uns quants dies, encara, però ens anem acostant al dia D, si senyora!

Montse ha dit...

Elfrelang, aquest any Ses Majestats estan sent molt generosos, al menys amb mi. Ja van començar a portar coses a l'octubre i encara no han parat! (alguns regals són immaterials, ep!)

Bona nit, guapa!

Montse ha dit...

hahaha, Zel, jo tampoc, jo tampoc: ens quedentres dies sencerets! però de tota manera, pensa que el dia 8 els nens han de jugar amb les joguines, així que tu també ho pots fer ;) (a classe, vull dir)

Joana ha dit...

Bon any reina del mar!!
Ja saps, m'he perdut pels mars del sud i vaig tard.. :)
Petons