16 de març, 2014

Quo vadis, Catalunya?



8 comentaris:

Anònim ha dit...

em sembla que jo la veig allà en un dels braços exteriors de l'espiral...

Oliva ha dit...

AIXO,AIXO A NAVEGAR.....EL COSTAT DE NORUEGA,LUXEMBURG,FINLANDIA,DINAMARCA,SUISA.....QUIN "CHOLLO"¡¡¡¡ I A LA MERKEL SIAU¡¡

M. Roser ha dit...

Diria que està donant voltes per les galàxies, allà serà lliure per sempre...
Bon vespre.

gatot ha dit...

no piules o què? eh? eH? EH?

ets a una altra galaxia?

quo vadis, Montse?

au... té, perquè llegeixis una cosa diferent:

http://www.vilaweb.cat/mailobert/4180206/carme-forcadell-preso.html

Montse ha dit...

Gatot, sí que piulo! al twitter ;) ja he llegit aquest article, però moltes gràcies per pensar a enviar-me'l!

Ahir em vaig fer sòcia de l'ANC (jo sempre vaig a deshores)

i abans d'ahir vaig posar la meva cara a la independència (torno a anar adeshores)

quan em fotin a la garjola em portaràs tabac? I bombonets? i un entrepà amb una llima a dintre?

petonets Gat!

Montse ha dit...

pons007, quina vista! ah, si, ara que ho dius... jo també la veig!

Montse ha dit...

Oliva, ara la Merkel la tenim "calladeta", en deu estar maquinant una de grossa (quina por)

Montse ha dit...

M.Roser, tenim pressa per volar i volar!