20 de juliol, 2014

Propaganda literària, amunt els llibres!

Ahir a la tarda, amb una caalor de mil dimonis, però amb el cor ben gran, vaig tenir el goig de presentar, junt amb la Maria Aladern, el llibre de la Carme Melchor, La filla de l'escocès.

Ja us ho havia dit, com sempre que faig alguna presentació (no meva, que també) cada vegada que he presentat algun llibre de l'ARC, els nervis se'm menjaven, però me'n vaig anar sortint prou bé. Ahir, penso que també. La Carme és tan bona comunicadora que no hauria necessitat ningú que li presentés el seu llibre, que repeteixo, per si no em vau entendre, us recomano moltíssim.

No ho hauria necessitat, però em consta que va estar molt contenta de comptar, a la seva taula de presentació, amb la Maria i amb mi, i també amb la presència de la Dolors (de la Llibresca, llibreria de referència a Blanes), que va ser qui va muntar tota l' "operació".

I jo que els ho agraeixo enormement a totes tres: a la Dolors, per comptar amb mi com a escriptora, a la Maria, perquè va ser la companya ideal per dinamitzar la presentació i, sobre tot, a la Carme, per confiar en nosaltres.

Et voilà! us deixo una foto perquè us en feu una miqueta el càrrec.

Actes literaris és el que ens fa falta, i no xerrameca buida de polítics!

Amunt els llibres!

Us ho he dit, que us recomano efusivament La filla de l'escocès?

Ah!, té raó, si, ja us ho havia dit!

I com que som a l'estiu i a part que tota cuca viu, cal llegir força, us recomano, també, el penúltim llibre de la Maria: Camins d'arrels, que acabo de començar i ja em té atrapadíssima! (i dic el penúltim, perquè a l'octubre en publicarà un altre).

I també us he de recomanar que no deixeu de comprar el meu llibre,  Dones de vidre, els que encara no el teniu!

Els que us moveu per Blanes, a part de la Llibresca, el trobareu també a la Sant Jordi i a Ca l'Espigulé.

I els que us moveu per Barcelona, el podeu trobar a La Central i a Laie. va, va, va, a què espereu, eh?, eh? eh?

Us recordo que no solament de llibres d'autors mediàtics viu l'home (ni la dona, ep!)

Va, vinga, una foto:



Ah... moltes gràcies, Joan Adell  i Teresa, jo vaig estar molt contenta que hi fóssiu, i la Maria, em consta que també! Una abraçada!

3 comentaris:

M. Roser ha dit...

Felicitats per aquesta marxeta literària, malgrat la calor d'aquests dies...És clar que un llibre te'l pons endur a l'ombra d'un pi.
Petonets.

M. Roser ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Montse ha dit...

Gràcies, M.Roser, a l'ombra d'un pi, al sofà, a la platja... un llibre no fa mai nosa! :)