09 d’octubre, 2014

A río revuelto...



No parlaré  només de l'episodi del gos Excalibur, que penso que ara mateix simbolitza la impotència que sentim molts sobre la manera de fer de les autoritats competents al país, però res més. Jo també demano la dimissió de Mato. De Mato i del govern en pes, però no  pel cas del gos, no.

De cap manera podem fer passar la vida d'un gos per davant de la vida de milers d'humans que estan patint amb tot això de l'Ebola. De cap manera!  I això que vagi per endavant!

Però si que crec que ens hi hem aferrat com a llagastes, davant un panorama de corrupció impune, de desgovern, de mentides, de fàstic... i hem pretès "salvar" un gos (que, per altra banda, encara no teníem ni idea de si estava contaminat o no, que potser no ho estava) 

Hem pretès salvar un gos, dic, de la mateixa manera que vam sortir espontàniament  primer, deixant-nos mig dirigir, després, per fer manis, per fer cadena humana, per formar una V amb els colors de la nostra bandera, etc...

I si ens ho demanen ben demanat, potser seríem capaços de cantar el Virolai fent la vertical i a capella (adverteixo que cantar de cap per avall costa moltíssim).

Però és que ja estem de cap per avall! 

Ja ens ho han pres tot, i encara ens volen prendre la dignitat.

I ja no parlo només del cas de Catalunya, perquè ara estem (estic) començant a barrejar tots els conceptes, arriscant-me a que no se m'entengui. No perquè qui ho llegeixi no ho pugui entendre, sinó precisament per la barreja que estic fent. 

Un totum revolutum que em produeix basques i m'anul·la part del cervell "pensant", per fer-me derivar en un barrejat de  sentiments que em col·lapsa fins al punt que no sé ni com explicar-me!

I sabeu què és el que més em fot, de tot plegat? Doncs que mentre els pretesos partits "que estan -teòricament- junts pel dret a decidir" es barallen com nens al pati de l'escola, els "listillus" com Iceta o Sànchez Camacho, ja van preparant la indumentària per presentar-se a les eleccions, com a candidats a la presidència de Catalunya. No veieu, com es freguen les mans, tot bavejant?

QUIN FÀSTIC, TOTS PLEGATS!


5 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

En aquests casos i per aclarir-se, recomano dos remeis a triar: 1-un o dos paracetamols. 2- una copa generosa de xartrès. No barrejar.

Montse ha dit...

Els paracetamls no serveixen! Vaig a veure si em tiro a la beguda...

Gràcies, Olga, tu si que m'has entès!

Anònim ha dit...

Ja veig que avui toca rajar de tot, així en general.

Oliva ha dit...

CREC,QUE EN L'IMATGE DEL GOS,EN REALITAT HI VEIEM LA DEL POBLE,ESQUILMAT,I OFES...
TENS RAO ELS NOSTRES PARTITS NO ESTAN A L'ALTURA,NOMES TENEN AL CAP,...ESCONS,ESCONS I ESCONS¡¡¡.
QUINA MERDA¡¡¡

Relatus ha dit...

I en les properes eleccions haurem de tornar a escollir quins enemics volem. Patètic